Vare som mangler i forsendelsen

Hvis det mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, ber vi deg sende en epost direkte til oss. Denne eposten må inneholde informasjon om ditt kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen som mangler.

Vil vil deretter søke å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.

 

Mottatt feil vare

Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/leveringsbekreftelsen, send oss en epost og beskriv hva som er feil. Du vil motta en epost som bekrefter feilleveringen. Skriv ut denne bekreftelsen og legg den sammen med feilsendingen som returneres til oss. Vi sender den riktige varen så snart vi har mottar feilsendingen..

Lovverket henviser til at du må ta affære «innen rimelig tid», som vi tillater oss å tolke i denne sammenheng innen 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet sendingen.