Varelevering 2017-08-07T16:37:20+00:00

Vareleveringer skjer normalt med Posten. Det er kjøpers ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Leveringstider finner du her. Kunde vil få beskjed når varene er utsendt.

Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som postpakke (med unntak for visse mindre artikler som sendes i brev form) eller bedriftspakke, avhengig av hva som er valgt. .

Vi sender ut en e-post ved postinnlevering, der vi angir ditt kolli-id så sant pakken ikke sendes med brevpost. Dette gjør at du kan spore pakken på www.posten.no (eller annen frakt-selskap dersom dette er tilfelle).

For uavhentede pakker / brev (ved f.eks postoppkrav) som sendes i retur (ikke blir løst ut) blir kunde debitert for frakt/returfrakt samt et service honorar pålydende NOK 249 eks.mva.

Levering skjer ved avhenting fra selgers utsalgssted, eller ved postoppkrav/bedriftspakke. Forsendelsen skjer for kundens regning og risiko. Ved transportskade må transportør kontaktes,  og det bees også om bildedokumentasjon av skaden som skal sendes inn til oss.